Hasta Rehberi

Hasta Rehberi

    Siz değerli hasta ve hasta yakınlarına daha iyi hizmet verebilmek adına bilmeniz gereken bazı bilgiler aşağıda belirtilmiştir. Geldiğiniz kurumumuzdan sizi sağlıklı ve mutlu bir şekilde yolculuya bilmemiz için bu önerileri lütfen dikkate alınız..

    Herşey Sağlığınız İçin...

Hasta Hakları

   Birimimiz ŞUBAT 2006’da kurulmuş olup amacı hastanemiz ve buraya bağlı sağlık tesislerinde yaşanan hasta hakları ihlalleri ile bunlara bağlı ortaya çıkan sorunların önlenmesi; sağlık hizmetlerinin hasta memnuniyetine uygun şekilde ve insan onuruna yakışır biçimde sunulması; hasta ve hasta yakınları ile sağlık personelinin eğitilmesidir. Birimimizde Tıbbi ve İdari Hizmetler Birim Sorumlusunun koordinatörlüğünde Hasta İletişim Birim Sorumlusu ve V.H.K.İ.görev yapmaktadır. Ayrıca hasta hakları ihlallerine ilişkin kendisine ulaşan başvuruları inceleyen ve sonuçlandıran; hasta hakları uygulamalarını geliştirmek için çalışmalar yapan 7 üyeli Hastane Hasta Hakları Kurulu mevcuttur. Kurul kararlarını oy çokluğu ve gizli oylama ile almaktadır. Şikâyetler bizzat birimimize başvurularak veya Sağlık Bakanlığı Web Sitesi üzerinden (tıklayınız) yapılabilmektedir. Yazılı şikâyetler de şikâyetten sonra en geç 15 gün iş günü içinde sonuçtan taraflar haberdar edilmektedir.

İşleyiş:

  • Hastanın görüş ve şikâyeti aynı gün alınır ve şikâyet formu doldurtulur.
  • Çok acil bir durum varsa çözülmesi yolunda hastane idaresi aynı gün bilgilendirilir.
  • Şikâyete maruz kalan hastane çalışanından 1 gün içinde bilgi istenir. Hastane çalışanı bu bilgiyi en geç 2 gün içinde cevaplandırmak zorundadır.
  • Taraflar dışında bilgi alınması gereken kişiler varsa onlardan da bilgi istenir (2 gün içinde ).
  • Alınan tüm bilgiler ve belgeler hastane hasta hakları kuruluna dosya oluşturularak üçüncü günün sonunda dağıtılır.
  • Kurul  (kurulun kendisinin belirleyeceği gün ve saat) dosyaları değerlendirir ve oy çokluğu ile karar verir (en geç 15 gün içinde).
  • Karar hasta hakları birimine bildirilir. Hasta hakları birimi raporları arşivler.
  • Şikâyetten sonra en geç 15 gün içinde sonuçtan taraflar haberdar edilir.

Hastaya: 

  • Karar hakkında bilgi verilir.
  • Bu aşamadan sonra yapması gerekenler konusunda bilgi verilir.
  • Hastanın sonraki süreci takip etmesini kolaylaştırıcı olmak üzere irtibat veya kayıt numarası verilir.
  • Kararın sonucu idari ve adli takip açısından hastane idaresine ve hasta hakları merkezine bildirilir.
  • Tüm bunlar şifahi bilgi verilmesinin yanında muhakkak resmi evrakla hasta sahibine bilgi verilir.

Personele:

  • Kurulun kararı ilgili personele bildirilir.
  • Kurul ilgili personeli kusurlu bulmuş ise dosya gerekli idari ve adli takibat için Başhekimliğe üst yazı ile iletilir.
  • İdare, 657 sayılı kanuna göre gerekli idari ve adli takibi yapar

NASIL MUAYENE OLABİLİRİM?

POLİKLİNİK MUAYENE BAŞLAMA VE BİTİŞ SAATLERİ:

          Saat 09:00-12:00 ile 13:00-16:00 saatlerinde yapılmaktadır.

          Hastane Ziyaretçi Saatleri
 öğlen 11:30 - 13:30 arası akşam 18:00- 21:00 arası 

Hastanemize HOŞGELDİNİZ.   

 Hastanemizde iki şekilde muayene olabilirsiniz:

  1. Merkezi Hastane Randevu Sisteminden ( MHRS ) 182'yi arayarak randevu alarak. Konu hakkında ayrıntılı bilgi için burayı tıklayınız. 

  2. Hastaneye bizzat başvurmuşsanız;



  • Hastanemize başvuracak hastaların hasta kabul ve diğer işlemlerinin eksiksiz ve hızlı bir şekilde yaptırabilmeleri için TC Kimlik numarasını gösteren resmi kimlik ( nüfus cüzdanı, ehliyet veya kurum belgesi ) istenecektir. Lütfen yanınızda getirmeyi UNUTMAYINIZ.
  • Hastalarımız önce bilgisayar kaydını yaptırmak üzere muayene olmak istediği polikliniklere başvuracaklar ve kayıt işlemlerini ilgili doktorun sekreterinden yaptırabileceklerdir. Poliklinik sekreterinden kayıt işlemleri yoğunluklarına göre değişmektedir genelde saat 09.00’ a kadar yapılabilmektedir. Muayene başladıktan sonra polikliniklerde hasta kaydı yoğunluğa göre yapılmaktadır. Muayene olmak için saat 09.00’dan sonra gelen hastalarımız hasta kayıt işlemleri için katlarda bulunan hasta kayıt bilgisayarlarından girişlerini yaptırabileceklerdir.
  • Muayene için size verilen muayene etiketindeki ( hasta barkotundaki ) sıranızı ilgili poliklinik önünde bekleyebilirsiniz. Muayene sıranızı hasta kayıt bilgisayarından aldıysanız muayene olacağınız polikliniğe giderek muayene sıranızı lütfen bekleyiniz.
  • Ücretli muayene olacaksanız, vezneye uğrayarak muayene ücretini yatırınız ve size verilen muayene etiketiyle muayene olacağınız polikliniğe lütfen gidiniz.
  • Poliklinik girişindeki hasta çağrı ekranındaki isim sırasına göre muayene olmak için çağırılacaksınız.
  • Muayene olan hastaların mahremiyeti açısından, poliklinik giriş kapısı üstündeki hasta çağrı ekranı otomasyonu üzerinde isminiz yanmadıkça lütfen içeriye girmeyiniz.
  • Muayene sonrası doktorunuz tarafından size verilen tahlil, röntgen vb. isteklerinizi bilgisayar ortamına girildikten sonra size verilen yönlendirme formu ile ilgili birimlere gidip tahlillerinizi lütfen yaptırınız.
  • Ücretli hasta iseniz vezneye uğrayarak doktorunuzun size vermiş olduğu tahlil ve röntgen vb. ücretlerini yatırınız ve ilgili birim doktorunun sekreterinin yanına gelerek hasta yönlendirme kâğıdını alarak ilgili birimlere gidip tahlillerinizi ve isteklerinizi yaptırınız.
  • Biyokimya ve mikrobiyoloji tahlilleri için laboratuarın bulunduğu yerdeki laboratuar kan alma ünitesine, röntgen ve ultrason çekimleriniz için ise ilgili sekreterlerin bulunduğu yerden kaydınızı yaptırarak lütfen ilgili bölüme gidiniz.
  • Sizden istenen kan tahlil sonuçlarınızı, röntgen, ultrasonografi, vb. işlemleriniz bilgisayar ortamından ve PACS sunucusundan otomatik olarak doktor tarafından bilgisayar otomasyonu üzerinden görebilmektedir. Sonuç almak için lütfen sıra beklemeyiniz. Gitmiş olduğunuz poliklinik sekreterleri size yardımcı olacaklardır.

 

Bizi Tercih Ettiğiniz İçin Teşekkürler....

POLİKLİNİK İŞLEMLERİ VE PROSESİ

  • Hastanemize başvuracak hastaların hasta kabul ve diğer işlemlerinin eksiksiz ve hızlı bir şekilde yaptırabilmeleri için TC Kimlik numarasını gösteren resmi kimlik ( nüfus cüzdanı, ehliyet veya kurum belgesi ) istenecektir. Lütfen yanınızda getirmeyi UNUTMAYINIZ. 
  • Hastalarımız önce bilgisayar kaydını yaptırmak üzere muayene olmak istediği polikliniklere başvuracaklar ve kayıt işlemlerini ilgili doktorun sekreterinden yaptıracaklardır. Poliklinik sekreterinden kayıt işlemleri saat 09.00’ a kadar yapılmaktadır. Muayene başladıktan sonra polikliniklerde hasta kaydı yapılmamaktadır. Muayene olmak için saat 09.00’dan sonra gelen hastalarımız hasta kayıt işlemleri için katlarda bulunan hasta kayıt bilgisayarlarından girişlerini yaptırabileceklerdir.

                            

YATIŞ İŞLEMLERİ VE PROSESİ

  • Poliklinikte doktoru tarafından yatışı öngörülen hastalar, poliklinikten aldıkları hasta yatış barkodu ve hasta bilekliğiyle tedavi olacakları servis kat sekreterliğine başvurur.
  • Servis kat sekreteri hastanın poliklinikten aldığı evrakları( yatış barkodu, hasta bilekliği, tetkik ve tahlillerini) hastadan teslim alır.

 

                ZİYARETÇİLERİN UYMASI GEREKEN   KURALLARI

                    
         Sevdikleriniz ve aileniz ile beraber olmak, iyileşme sürecinin önemli bir parçasıdır. Siz değerli ziyaretçilerimizin hastalarınızla zaman geçirmesi bizim için önemlidir. Ancak, diğer hastalarımızın huzuru ve rahatı için sizlerin ve hastalarınızın, aşağıda yer alan konulara özen göstermenizi rica ederiz...

LÜTFEN

Hastanemiz Ziyaret Saatleri Her gün öğlen 11:30-13:30  Akşam 18:00-21:00 saatlerinde yapılır. Solunum Y.B.Ünitesinde her hasta için 2 ziyaretçi alınır.5–10 dakika görüşmeleri sağlanır.

  • 14 yaşından küçük çocukların vücut direnci büyüklerden daha zayıf olduğundan mümkün oldukça hastane ortamına ve hasta ziyaretlerine getirmeyiniz.
  • Ziyaretçilerin ziyaret saatlerine uymaları zorunludur. Hastanın sağlığı ve tedavi için ziyaret saatleri dışında ziyarete gelmeyiniz.
  • Hasta ziyaretlerinizi hastanın sağlığı için en çok 15 dakika ile sınırlayınız.
  • Hasta yataklarına oturmayınız ve hasta eşyalarını kullanmayınız.
  • Hastalar açısından sakınca doğurabilecek durumlarda ziyaret doktor iznine bağlıdır. Ziyaret kısıtlaması olan hastalar için, kurallar hakkında hemşirelerden bilgi alınız.
  • Hastalara yiyecek, canlı ve cansız çiçek enfeksiyon açısından risk taşıdığı için getirmeyiniz. Bununla ilgili kontroller hastane güvenliği tarafından ziyaretçi giriş noktalarında yapılmaktadır.
  • Hastanızın tedavisine asla müdahale etmeyiniz.
  •  Aynı hasta için aynı anda ikiden fazla ziyaretçi hastanızın sağlığını olumsuz yönde etkileyeceğinden ziyaretçi sayısına dikkat ediniz.
  • Hastane içinde tütün ve alkollü içecekler kullanılmaz. Kullananlar hakkında yasal hükümler uygulanacaktır.
  • Ziyaret esnasında diğer hastaları rahatsız etmeyiniz, gereksiz ve meraklı sorular sormayınız.
  •  Hasta mahremiyetine saygı gösteriniz.
  • Doktor serviste hastaları gezerken (vizit sırasında), tedavi ve pansuman yapılırken hasta odasında ve serviste ziyaretçi kabul edilmez.
  • Ziyaret saati dışında, gereksiz ve ısrarlı ziyaret taleplerinde bulunmayınız.
  • Ziyaret saati sonunda, görevlilerin uyarılarını beklemeksizin hastane terk ediniz.
  • Hizmetlerimizde ilgili görüş, öneri, teşekkür ve şikâyetlerinizi; hastanemizde bulunan öneri ve dilek kutularına atabilirsiniz, hasta hakları birimine başvurabilir ya da hastane web sitemizden  bize iletebilirsiniz.  

ZİYARETİNİZ İÇİN TEŞEKKÜRLER.

     




                           HASTANE REFAKATÇI KURALLARI

Hastalarınız bizim misafirimiz olup, hastanemizde tedavi olmak amacıyla yatmaktadırlar. Bu nedenle belirtilen kurallara uymanız hastalarınız açısından önem taşımaktadır.

LÜTFEN


  • Hastanemizde refakatçi olarak kalabilmek için Refakatçi Kartı alınması zorunludur. Refakatçi kartı almak için hastanın yattığı yataklı servis sekreterliği Refakatçi Fişini doldurur, servis sorumlu hemşiresi bu fişe istinaden refakatçi kartını düzenler bu şekilde düzenlenmiş kartınızı sürekli olarak takılı tutunuz. Süresi biten refakatçi kimlik kartınızı yenileyiniz.
  • Refakatçiler (hekim ve hemşire direktifleri dışında) hastaya yönelik her hangi bir uygulama yapmayınız..
  • Refakatçiler hastaneye ait eşya ve malzemeleri düzenli ve temiz tutacak, hastane malına zarar veren refakatçi zararı karşılayacaktır.
  • Refakatçiler ilgili hekim yada hemşire istemi dışında, hastaları hastane dışına çıkarmayacak veya yatağını değiştirmeyecektir. Refakatçiler hastaya yiyecek, içecek getirmeyecek hekim ya da hemşireye danışmadan hastaya hiçbir yiyecek, içecek vermeyecektir.
  • Refakatçiler hasta odaları ve koridorlarda yüksek sesle konuşmayınız, çalışanları ve diğer hastaları rahatsız etmeyeceklerdir.
  • Refakatçiler, refakat kartlarını göstermek sureti ile hastanemiz yemek hizmetlerinden ayrı bir ücret ödemeksizin yararlanacaklardır.
  • Refakatçi değişimlerinden servis hemşireleri haberdar edilecektir.
  • Refakatçiler hastaları ile ilgili herhangi bir sorun olduğu zaman hemşireye haber verilecektir.
  • Refakatçi odalarında yalnızca tek bir refakatçi kalabilir.
  • Refakatçi kartı takmak zorunludur.
  • Refakatçiler doktorların direktifleri doğrultusunda hastalarına bakmakla ve kurum disiplinine uymakla yükümlüdürler. Vizit saatleri sabah 08.00 – 09.30, öğleden sonra 15.00 – 16.00 saatleri arasında yapılmaktadır. Refakatçilerin hastalarını muayeneye hazırlamaları ve odalarına bulunmaları gereklidir.
  • Servis içerisinde ve odalarda sessiz olunuz, diğer hastaları rahatsız etmeyiniz.
  • Tuvaletleri ve çevrenizi temiz tutunuz, yerlere çöp atmayınız.
  • Telefonları gereksiz yere meşgul etmeyiniz. Cep telefonunuzu kapatınız veya sessiz duruma getiriniz. Tıbbi yönden sakınca olabilecek bölgelerde cep telefonlarının kapatılması zorunludur.
  • Refakatçiler hastane dâhilinde tütün ve alkollü madde kullanmayacaktır.
  • Görevlilerin ikaz ve önerilerine uyunuz.
  • Hizmetlerimizde ilgili görüş, öneri teşekkür ve şikâyetlerinizi; hastanemizde bulunan öneri ve dilek kutularına atabilirsiniz.
  • Refakatçiler hastane kurallarına uyacaklardır. İhlali halinde, ilgili kişinin refakat durumu kabul edilmeyecektir.

GEÇMİŞ OLSUN DİLEKLERİMİZLE...

               

HASTA HAKLARI

1) Hizmetten genel olarak faydalanma:

Adalet ve Hakkaniyet ilkeleri çerçevesinde sağlık hizmetlerinden faydalanma. Hastaların Irk, dil, din ve mezhep, cinsiyet, felsefi inanç, ekonomik ve sosyal durumları dikkate alınmadan hizmet alma hakkı vardır.

2) Bilgilendirme ve bilgi isteme:

Her türlü sağlık hizmetinin ve imkânının neler olduğunu öğrenmeye ve sağlık durumu ile ilgili her türlü bilgiyi sözlü veya yazılı isteme hakkı vardır.

3) Sağlık kuruluşunu  ve personelini, seçme ve değiştirme:

Sağlık kuruluşunu seçmeye, değiştirmeye ve seçtiği sağlık tesisinde verilen sağlık hizmetlerinden faydalanmaya, sağlık hizmeti verecek, vermekte olan tabiplerin ve diğer sağlık çalışanlarının kimliklerini, görev ve unvanlarını öğrenmeye seçme ve değiştirmeye hakkı vardır.

4) Mahremiyet:

Gizliliğe uygun bir ortamda her türlü sağlık hizmeti almaya hakları vardır.

5) Reddetme, durdurma ve rıza:
Tedaviyi reddetmeye, durdurulmasını istemeye, tıbbi müdahalelerde rızasının alınmasına ve rıza çerçevesinde hizmetten faydalanmaya hakkı vardır.

6) Güvenlik:
Sağlık hizmetini güvenli bir ortamda almaya hakkı vardır.

7) Dini vecibeleri yerine getirebilme:
Sağlık tesisinin imkanları ölçüsünde ve idarece alınan tedbirler çerçevesinde, dini vecibelerini yerine getirmeye hakkı vardır.

8) İnsani değerlere saygı gösterilmesi, saygınlık görme ve rahatlık:

Saygı, itina ve ihtimam gösterilerek, güler yüzlü, nazik, şefkatli bir ortamda, her türlü hijyenik şartlar sağlanmış gürültülü ve rahatsız edici bütün etkenler giderilmiş bir sağlık hizmeti almaya hakkı vardır.

9) Ziyaret ve refakatçi bulundurma:

Sağlık tesislerince belirlenen usul ve esaslar çerçevesinde ziyaretçi kabul etmeye ve mevzuatın ve sağlık tesisinin imkanları ölçüsünde ve hekimin uygun görmesi halinde refakatçi bulundurmaya hakkı vardır.

10) Müracaat, şikayet ve dava hakkı:

Haklarının ihlali halinde, mevzuat çerçevesinde her türlü başvuru, şikayet ve dava hakkını kullanmaya hakkı vardır.

                        HASTA SORUMLULUKLARI
       
       1) Başvurduğu sağlık kurum ve kuruluşunun kural ve uygulamalarına uygun davranır.Katılımcı bir yaklaşıma 
teşhis ve tedavi ekibinin bir parçası olduğu bilinciyle hareket eder.
        2) Yakınmalarını daha önce geçirdiği hastalıkları, gördüğü tedavileri ve tıbbi müdahaleleri, eğer varsa halen kullandığı ilaçları ve sağlığıyla ilgili bilgileri mümkün olduğunca eksiksiz ve doğru olarak verir.
        3) Hekim tarafından belirlenen sürelerde kontrole gelmeli ve tedavisinin gidişatı hakkında geribildirimlerde bulunur.
        4) Randevu tarih ve saatine uyar ve değişiklikleri ilgili yere bildirir.
        5) İlgili mevzuata göre öncelik tanınan hastalar ile diğer hastaların ve personelin haklarına saygı gösterir.
        6) Personele sözlü ve fiziki saldırıya yönelik davranışlarda bulunmaz.
        7) Haklarının ihlal edildiğini düşündüğünde veya sorun yaşadığında hasta iletişim birimine başvurur

                     HASTANEMİZİN GENEL KURALLARI

Hastanemize Hoş geldiniz...

  • Samsun Göğüs Hastalıkları ve Göğüs Cerrahisi  Hastanesi, hastaların ve misafirlerin hem sağlığını hem de konforunu sağlayabilmek için bazı düzenlemelerde bulunmuştur. Hastane hepimizindir. Hasta ve refakatçilerin bu bilinçle hareket etmeleri gerekir. Hastalarımıza en iyi hizmeti verebilmek için aşağıdaki hastane kurallarına tüm hastaların ve hasta yakınlarının uyması gerekmektedir.
  • Hastanedeki hasta kabulü ve her türlü işleminizde T.C.Kimlik numarası, resmi kimlik (nüfus cüzdanı veya ehliyet) ve kurum belgeniz kullanacağından lütfen yanınızda getirmeyi unutmayınız.
  • Hastane içersinde sigara içilmesi kesinlikle yasaktır.
  • Hastanemiz ziyaret saatleri her gün 13.00- 14.00 / 18.00- 19.00 saatleri arasındadır.
  • Hastalar açısından sakınca doğurabilecek durumlarda ziyaret doktor iznine bağlıdır. Ziyaret kısıtlaması olduğunda, hasta yakınları ile doktor arasındaki bilgi akışı ilgili hemşire aracılığı ile sağlanmaktadır.
  • Hasta ziyaretlerinizde yiyecek, canlı ve cansız çiçek getirmeyiniz. Bununla ilgili kontrol giriş kapısında yapılır.
  • Ziyaretçilerin ziyaret saatlerine uymaları zorunludur. Hastanın sağlığı ve tedavisi için ziyaret saatleri dışında ziyaret yasaktır. Ziyaretler 15 dakikadan fazla olmamalıdır.
  • Ziyaretçilerin hasta yataklarında oturmaları ve hastaların eşyalarını kullanmaları yasaktır.
  • 14 yaşından küçük çocuklar ziyaretçi olarak kabul edilmez. Çocukların ziyarete getirilmemesi kendi sağlık ve güvenceleri açısından önemlidir.
  • Hemşire ve doktorların bilgisi dışında hastaların tedavilerine müdahale etmeyiniz.
  • Doktorunuzun önerdiği gıdaların dışında gıdalar tüketmeyiniz. Odalarda yiyecek maddesi bulundurmayınız.
  • Odalarda yalnızca tek bir refakatçi kalabilir. Refakatçi kartı takmak zorunludur.
  • Refakatçiler hastaneye ait eşya, malzemeleri düzenli ve temiz tutacaklar, hastane malına zarar veren refakatçi, zararı karşılayacaktır.
  • Refakatçiler, refakat kartlarını göstermek sureti ile hastanemiz yemek hizmetlerinden ayrı bir ücret ödemeksizin yararlanacaklardır.
  • Refakatçiler doktorların direktifleri doğrultusunda hastalarına bakmakla ve kurum disiplinine uymakla yükümlüdürler. Vizit saatleri sabah 08.00 – 09.30, öğleden sonra 15.00 - 16.00 saatleri arasındadır. Refakatçilerin hastalarını muayeneye hazırlamaları ve odalarında bulunmaları gereklidir.
  • Servis içersin de ve odalarda sessiz olunuz, diğer hastaları rahatsız etmeyiniz.
  • Tuvaletleri ve çevrenizi temiz tutunuz, yerlere çöp atmayınız.
  • Yatış için gelirken değerli eşyalarınızı (ziynet eşyası, fazla miktarda para vb.) getirmeyiniz. Kişisel eşyalarınızı size ayrılmış olan dolaplarda saklayınız.
  • Telefonları gereksiz yere meşgul etmeyiniz. Cep Telefonunuzu kapatınız veya sessiz duruma getiriniz. Tıbbi yönden sakınca olabilecek bölgelerde cep telefonlarının kapatılması zorunludur.
  • Görevlilerin ikaz ve önerilerine uyunuz.
  • Hizmetlerimizde ilgili görüş, öneri, teşekkür ve şikâyetlerinizi; hastanemizde bulunan öneri ve dilek kutularına atabilirsiniz, hasta hakları birimine başvurabilir ya da hastane web sitemizden bize iletebilirsiniz. Hastane santral telefon numaralarımız ( 0362 ) 4400043 - 44 olup bu numaralardan görüşmek istediğiniz yeri ilgi görevliye iletebilir yada aramak istediğiniz yerin dahili telefon numarasını biliyorsanız tuşlayarak yakınlarınıza doğrudan ulaşabilirsiniz. Telefon görüşmeleri çok acil haller dışında saat: 21.00’den sonra yasaktır. 

SAĞLIKLI GÜNLER DİLERİZ…

HASTANIZIN SAĞLIĞI İLE İLGİLİ KİMLERE BİLGİ VERİLİR?

  • Hastaların hastanemize ilk başvurusunda bilgisayar otomasyon sisteminde bilgi gizliliği açısından kimlere bilgi verileceği izni alanında kişi isimleri girilir.
  • Hasta erişkin ve şuuru açık ise kendisine veya sistemde tamamladı isimlere bilgi verilir.
  • Önerdiği isim yoksa birinci derece yakınına bilgi verilir.
  • Hasta çocuk ise ebeveynine bilgi verilir.
  • Üçüncü şahıslara hasta ile ilgili bilgi verilmez.

HANGİ HASTALAR ZİYARET EDİLMEMELİDİR?

  • Yoğun bakımda yatan hastalar,
  • Bulaşıcı hastalığı olan hastalar,
  • Bağışıklık sistemi bozuk hastalar (kanser tedavisi alan, organ nakli yapılmış, steroid tedavisi alan hastalar),
  • Doktorunun ziyarette sakınca gördüğü hastalar (Bu hastalar için hasta doktorundan uygun zamanlarda bilgi alınır).

KİMLER HASTA ZİYARETİNE GİTMEMELİDİR?

  • 14 yaş altı çocuklar
  • Ateş, öksürük, aksırık ve balgam çıkartma gibi şikayeti olanlar ve bilinen bir enfeksiyon hastalığı olan hastalar
  • Herhangi bir kronik hastalığı olan hastalar
  • Enfeksiyon olmaya yatkın hastalar 

SAĞLIK KURULU RAPORU ALIMI İÇİN GEREKLİ BİLGİLER

SAĞLIK KURUL TOPLANTI GÜNLERİMİZ.

Her gün sağlık kurulumuza işlem yapmak için müracaat edilebilir.

SAĞLIK KURULU RAPORU ALMAK İÇİN İSTENEN BELGELER

  • Rapor nedenine göre ilgili kurumlardan resmi yazı ya da kişiye özel dilekçe.
  • TC. Kimlik Numarası bulunan Kimlik Belgesi fotokopisi
  • Rapor için 3 vesikalık fotoğraf
                                Herhangi bir sağlık kuruluşunda haklarınızın ihlal edildiğini düşünüyorsanız; Hasta İletişim Birimine , internetten Hasta Haklarına 
                                  ALO 184 SABİM HATTINA BAŞVURU YAPABİLİRSİNİZ.

               Samsun Dr.Kamil Furtun Göğüs Hastalıkları ve Göğüs Cerrahisi Hastanesi sağlık çalışanlarının hedefi, tüm hastalarına saygı ve hoşgörüye dayalı en iyi sağlık hizmetini sunmaktır. Hastalarımızdan tek beklentimiz; Hastane kurallarına riayet ve emeğe saygıdır.Tüm hastalarımıza acil şifa dileklereimizle birlikte ; Teşekkür ederiz.